הגדרת שירותים חיצוניים

 

במסך זה מחברים את מערכת ה – CRM לשירותים חיצוניים – דואר אלקטרוני ויומן פגישות. לאחר שמקשרים שירותים אלה, ניתן לשלוח הודעות דוא"ל ולסנכרן את יומן הפגישות (ליצור  לעדכן, או למחוק אירוע) תוך כדי העבודה בחשבשבת.

שירותי דוא"ל: הגדרת תיבת דוא"ל למשתמש.
ההגדרה מתבצעת בצד ימין של המסך בסעיף שירותי דוא"ל. מקליקים על האפשרות הרצויה: חיבור חשבון google או חיבור חשבון outlook. לאחר קישור הדוא"ל, המסמכים והדוחות הנשלחים בדוא"ל ישלחו מכתובת זו.

שירותי דוא"ל ברירת מחדל לחברה: חשבון דוא"ל המשמש את החנות המקוונת. כאשר לקוחות מזמינים פריטים בחנות, חשבשבת שולחת אישורים על ההזמנות. האישורים נשלחים מכתובת דוא"ל זו. רק מורשה על רשאי להגדיר או לשנות את הדואל המקושר לשירותי דוא"ל ברירת מחדל לחברה.

חשוב לוודא בעת חיבור חשבונות הדוא"ל, שניתנת ל- NetPassport הרשאה לשליחת מיילים בשם החשבון. ללא הרשאה זו לא ישלחו ללקוחות אישורי רכישה לאחר ביצוע הזמנות בחנות.

כל משתמש יכול לסנכרן יומן פגישות.