עדכונים ושדרוגים 03/23

עדכונים שוטפים– ללוח מחוונים התווסף חלון עדכונים שוטפים מבית התוכנה. חלון זה התווסף גם לתצוגת מובייל.

יצוא לאקסל– בכל תצוגת נתונים בטבלה (גריד) יופיע מעתה כפתור יצוא לאקסל. בחירה בכפתור זה מייצאת את כל תוכן הטבלה לגיליון אקסל כקובץ CSV.

הגבלת תאריכים– נוספה אפשרות להגבלת תאריכים בגריד. ברירת המחדל הורחבה עד ל 31/12/2090.

מחולל מסמכים– נוספה מערכת לבנית פורמטי הדפסה ללוגו ולסוגי המסמכים השונים.

ניהול תפקידים-נוספה אפשרות להגדיר תפקידים שונים בארגון, ולכל תפקיד להגדיר את הפעולות איתן בעל התפקיד רשאי לבצע בתוכנה. בקישור משתמש לתפקיד, התוכנה תתאים את הרשאות המשתמש בהתאם למה שנקבע בחלון ניהול תפקידים.

תשלום מאובטח בחשבונית דיגיטלית– להפקת חשבונית דיגיטלית נוספה אפשרות לתשלום מאובטח. לדוא"ל של החשבונית הדיגיטלית נוסף כפתור תשלום מאובטח.

קבלה– לסוג מסמך קבלה נוסף השדה דוא"ל אלקטרונית.

חנות מקוונת– לחנות המקוונת המאפשרת מכירה ללקוחות באמצעות האינטרנט, נוספה אפשרות של מכירה B2C, כלומר מכירה ללקוחות מזדמנים באמצעות כרטיס אשראי.

ממשק מגוונים-נוסף ממשק חדש ליבוא מגוונים.

חשבונות ופריטים– ניתן למנוע בקלות טעויות עריכה של חשבונות ופריטים ע"י הפעלת כפתור עריכה בכרטיסי חשבון/פריט. הגדרת אפשרות זו מתבצעת במסך הגדרות חברה.

פקודות יומן– הוסרה מגבלת 1000 תנועות. ניתן לבצע סיכום שורות, העתקת תנועות, סטורנו ותיקון תנועות ללא מגבלה למספר השורות במנה.

תיקון תנועות– נוספו שדות כותרת הנה"ח, משתמש ומזהה מלאי של המסמך.

התאמות ידניות וניתוחי כרטיסים ידני -כאשר יש הפרש בהתאמה מופיעים שדות הסכום וההפרש בחלק התחתון של המסך. חלון יצירת תנועות ההפרש הוא דינמי וניתן מעתה להזיז אותו לנוחות משתמש.

תשלומים– בתשלומים למס"ב המופקים במהדורה החדשה, נוספה אפשרות לשחזר בקלות את הקובץ למס"ב.